Δημήτρης Χαζάπης

Δημήτρης Χαζάπης

Communications Manager SEE, Elais-Unilever Hellas

Από το CSR στην purpose-given προσέγγιση. Ο “σκοπός” της Unilever και η κοινωνική ντουλάπα του Skip.

Η compass στρατηγική της Unilever αναφέρει “Companies with purpose last. Brands with purpose grow. People with purpose thrive”. Η ύπαρξη σκοπού αποτελεί βασικό κομμάτι της κάθε πτυχής των δραστηριοτήτων της εταιρείας και των brands της. Το Skip, ένα από τα κορυφαία brands της Unilever, έχει μακρά ιστορία purpose-driven ενεργειών. Το 2022 εγκαινίασε τη νεότερη δράση του, την “Κοινωνική Ντουλάπα Skip” σε συνεργασία με την οργάνωση Fabric Republic. Η “Κοινωνική Ντουλάπα Skip” δίνει μια δεύτερη ζωή στα ρούχα, με στόχο τόσο την βοήθεια των συνανθρώπων μας αλλά και την μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.

(παρουσιάζει μαζί με την Ιωάννα Τσάτσαρη, Skip Brand Manager SEE)